Autor Wiadomość
pepik
PostWysłany: Pią 21:07, 25 Kwi 2008    Temat postu:

nieodwołalne bo: administratorem jest zawsze ten kto założył forum... Wink
Luuizkaaa
PostWysłany: Pią 12:28, 25 Kwi 2008    Temat postu:

hmm .. co do regulaminu .. jak dla mnie to jest dobry pomysł .. tylko z niego wynika, że jest tu całkowita cezura ..
Pepik jest głównym administratorem i to nieodwołalnie .. ? i, że niby ma zawsaze racje ? oj chyba ktos tu sie trochę zapędził ...
pzdr.
Beata
PostWysłany: Nie 17:43, 20 Kwi 2008    Temat postu:

u mnie też już wszystko ok
zytka1223
PostWysłany: Nie 14:59, 20 Kwi 2008    Temat postu:

u mnie juz tez nie ma problemu ale pojawia sie od czasu do czasu.. i jakies bledy wyskakuja.. ale mniejsza o to.. posty sie dodaja Wink
pepik
PostWysłany: Nie 14:55, 20 Kwi 2008    Temat postu:

nie wiem dlaczego u Was tak się dzieje. U mnie nie ma problemu
zytka1223
PostWysłany: Nie 10:24, 20 Kwi 2008    Temat postu:

no wlasnie?? hm.. dlatego ja nie pisze z polskimi znakami Razz HA! Wink
czasem tylko jak mi wyjdzie Smile
ale wkurzajace sa te "?" nie? yhh...
Beata
PostWysłany: Nie 9:56, 20 Kwi 2008    Temat postu:

a dlaczego zamiast polskich znaków wyskakuj? "?"
pepik
PostWysłany: Sob 22:08, 19 Kwi 2008    Temat postu:

no to fajnie, że się ze mną zgadzacie. Szkoda tylko, że "animatorka" PM tak nie myśli.
zytka1223
PostWysłany: Sob 19:29, 19 Kwi 2008    Temat postu:

jak co myslec??
mowie zeby Ewelina go przeczytała, przemyslała i przestrzegała..
bardzo dobrze ze jest.. w koncu jakies zasady być powinny...

pozdro!
Beata
PostWysłany: Sob 13:57, 19 Kwi 2008    Temat postu:

dokładnie wszystko powinno mieć swój regulamin
pepik
PostWysłany: Pią 21:18, 18 Kwi 2008    Temat postu:

Co tu myśleć?? Chcieliście regulamin to jest. I wcale nie jest śmiechu warty tylko poważny!!

Pozdrawiam
zytka1223
PostWysłany: Pią 17:52, 18 Kwi 2008    Temat postu:

w zasadzie to czemu "śmiechu warte" ??? moim zdaniem dobrze że jest..
bo jak ktos taki jak JA bedzie chciał sie troche poklócic o swoje to admin moze przytoczyc coś z regulaminu.. heh i koniec ze mna.. bo sie na niego zgodzilam.. Smile

takze moze najpierw przemyslec ten regulamin co??
Ewelka
PostWysłany: Pią 17:12, 18 Kwi 2008    Temat postu:

heh smiechu warte jest ten regulamin Razz
Beata
PostWysłany: Pon 23:47, 14 Kwi 2008    Temat postu:

tia.. ;P
pepik
PostWysłany: Pon 10:02, 14 Kwi 2008    Temat postu:

regulamin zaciągnięty z innego forum katolickiego ;-p
Chcieliście to macie Smile
Do tego są przecież administratorzy i moderatorzy. Także nie taka monarcha!! Smile
Beata
PostWysłany: Nie 22:37, 13 Kwi 2008    Temat postu:

znaczy się demokracji nie ma tylko monarchia.. ;P
pepik
PostWysłany: Nie 22:04, 13 Kwi 2008    Temat postu: Regulamin forum

I - Zasady ogólne
a) Po pierwsze obowiązuje kultura słowa i poszanowanie godności drugiego człowieka wszystkie posty które moderatorzy uznają za nieetyczne zostaną usunięte.
b) Administratorzy i moderatorzy zastrzegają sobie prawo do usuwania postów bez podania konkretnej przyczyny.
c) Wszelkie skargi i zażalenia kierować do administratorów.
d) Emblematy - maksymalny rozmiar 160x160 i 10 kilobajtów.
e) Głównym administratorem jest PePiK.
To on ma największy udział w forum i on ma ostateczne słowo co do wyglądu i zawartości portalu i forum.
f) Niedozwolone jest zamieszczanie przez użytkowników na łamach forum treści: sprzecznych z prawem (w tym wzywających do popełnienia przestępstw), wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej i etnicznej, propagujących przemoc, pornografię, stanowiących przekaz reklamowy,
g) Nie wolno cytować tekstów, listów i twórczości bez wyraźnej zgody autora.
h) Cytowanie Biblii - cytujemy tylko Biblię oficjalnie uznaną przez kościół Katolicki - jest to forum katolickie
i) Niedozwolone jest nabijanie postów chcąc zyskać renomę - taki użytkownik będzie blokowany.
j) Tematy które będą się powtarzały zostaną zamknięte.
k) Rejestracja na forum oznacza jednocześnie zgodę na regulamin.

Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym czasie - jeżeli przyjdzie taka konieczność.

I - Regulamin właściwy

Pisząc posty:
a) Staraj się aby były one na temat.
b) Nie dziw się że moderatorzy usuną jakiś twój post, widać coś z nim nie było w porządku a moderatorzy pilnują porządku.
c) Pamiętaj, że to co napiszesz przeczytają wszyscy odwiedzający forum, więc uważaj na to co przekazujesz.
d) Pisz posty w odpowiednich tematach i kategoriach w ten sposób oszczędzisz nam pracy i nerwów.

Posty:
a) zawierające ostre wulgaryzmy,
b) zaśmiecające forum,
c) oczerniające czyjeś dobre imię,
d) jakikolwiek spam który moderatorzy uznają za spam,
e) zawierające jakiekolwiek linki do plików i stron o tematyce pornograficznej, rasistowskiej, propagujących zło i nienawiść, a także systemów zarabiania pieniędzy przez internet i nie tylko,
f) nie na temat,
g) zawierające bezsensowny tekst (flood),
h) przedawnione,
i) sprawiające najmniejszą choćby krzywdę, lub dotykającą kogoś w stopniu uznanym przez moderatorów za wystarczający,
będą usuwane, bez konieczności podania przyczyny.

1.Administratorzy - głównym administratorem forum „PeeM" jest nieodwołalnie PePiK

a) Obowiązki administratorów:
- Pilnuje porządku.
- Swoją postawą przedstawia autorytet i pomoc w sprawach forum.
- Cechuje się kulturą osobistą.
- Jest zaangażowany całym sobą w rozwój forum.
- Jego działania mają na celu tylko i wyłącznie dobro forum.
- Jest zawsze otwarty na konstruktywną krytykę oraz propozycje.

b) Prawa administratorów:
- Admini mają największą władzę na forum.
- Moderacji podlegają im wszystkie fora.
- Prawie zawsze maja rację.
- Mogą usuwać posty/ zmieniać posty/ a także usuwać użytkowników bez podania przyczyny.
- Rozstrzygają problemy i spory w portalu.
- Podlegają tylko głównemu administratorowi (PePiK).
- Mają dostęp do miejsca na koncie za zgodą głównego admina.
- Administrator ma wgląd w profil użytkowników oraz pełny dostęp do panelu administracyjnego.
- Administrator ma większe uprawnienia, od moderatorów, co do długości podpisu w profilu, miejsca na załączniki, miejsca na prywatne wiadomości.
- Nie mogą zakładać nowych kategorii na forum, oraz nowych tematów w portalu, beż wcześniejszej zgody głównego administratora.
- Administrator to człowiek zaufany, oddany sprawie, przyjaciel głównego admina.

2. Moderatorzy

a) Obowiązki moderatorów:
- Moderator strzeże porządku w wydzielonym mu obszarze.
- Odpowiada przed administratorami.
- Cechuje go aktywność i przywiązanie do forum.
- Jest chętny do pomocy w wydzielonym mu obszarze.
- Przykłada sie rzetelnie do powierzonej mu pracy.
- Jest kulturalny wobec użytkowników.
- Nie wykorzystuje swojej władzy do złych celów.
- Dba o rozwój merytoryczny forum.
- Jest otwarty na konstruktywną krytykę i pomysły.
- Przedstawia pilne sprawy dotyczące forum w pierwszej kolejności administratorom.
- Przyjmując rolę moderacji zobowiązuje się przestrzegać regulaminu oraz obowiązków moderatora.

b) Prawa moderatorów:
- Ma prawo edycji/usuwania postów jednak nie może usuwać użytkowników.
- Ma zwiększoną długość podpisu jak i rozmiar załączników - wobec zwykłych użytkowników.
- Ma prawo zgłaszać apelacje odnośnie usunięcia danego użytkownika.
- Ma prawo zgłaszać pomysły i propozycje do administratorów - poparte przez pewną część użytkowników oraz moderatorów po przedstawieniu argumentów, ma większe szanse na uzyskanie zgody niż zwykli użytkownicy.
- Człowiek otrzymujący tytuł moderatora staje sie zaufanym i chronionym przez administratorów użytkownikiem.
- Jego skargi i zażalenia będą rozpatrywane w pierwszej kolejności.

Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin